Ta witryna przechowuje pliki cookie na Twoim urządzeniu.
Możesz dowiedzieć się więcej o plikach cookie, których używamy w naszym Polityka prywatności.
Gwarantowana najniższa cena
Pracujemy codziennie, aby dostarczać wysokiej jakości produkty marketingowe, a także wdrażać nowe produkty i projekty na naszej stronie internetowej.

Staramy się zapewnić pełną satysfakcję nie tylko z jakości naszych produktów, ale także z prezentowania najniższych cen produktów na rynku. Byliśmy w stanie zagwarantować najniższą cenę, eliminując zbędne procesy stosowane przez konwencjonalne drukarki, optymalizując łańcuch dostaw i produkcję.

Jeśli przedstawisz nam oficjalną wycenę o niższej cenie dla tych samych specyfikacji produktu, dopasujemy cenę.
Gwarancja 100% satysfakcji
Jeśli produkt nie odpowiada temu, co obiecujemy, przedrukujemy lub zwrócimy pieniądze. Produkt musi zostać zwrócony przez klienta.

Zapewniamy, że otrzymasz produkt, który widzisz na naszej platformie. Bardzo poważnie traktujemy zadowolenie klienta.

Istnieją jednak pewne sytuacje, które są poza naszym zasięgiem i dlatego nie są objęte niniejszą gwarancją. Pamiętaj, że nie możemy ponosić odpowiedzialności za:
  • Błędy w pisowni, interpunkcje lub błędy gramatyczne popełnione przez klienta [chyba że wybierzesz opcję sprawdzania pisowni];
  • Niska jakość lub niska rozdzielczość przesłanych obrazów [chyba że wybierzesz opcję profesjonalnego przeglądu];
  • Błędy projektowe popełnione przez klienta podczas procesu tworzenia produktu [chyba że wybierzesz opcję profesjonalnego przeglądu];
  • Nieprawidłowy wybór opcji, takich jak: wykończenie, ilość lub typ produktu.
  • Niezgodność między kolorami produktu końcowego a kolorami wyświetlanymi w podglądzie lub drukowanymi na innych drukarkach.
"
JAK ZROBIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
Złożenie zamówienia na BIZAY jest proste i szybkie! Wybierz produkt, który chcesz tutaj, a następnie wybierz wszystkie specyfikacje od wymiaru do wykończenia.

Następnie masz 3 sposoby tworzenia produktów:
  • Prześlij: Jeśli masz już plik z tym, co chcesz wydrukować w formacie gotowym do druku, po prostu prześlij ten plik, wyświetl podgląd produktu i wypełnij zamówienie. Więcej informacji można znaleźć w temacie Prześlij w naszym przewodniku drukowania.
  • Szablon: Jeśli chcesz produkt wysokiej jakości, jest to właściwe rozwiązanie. Po prostu wybierz jeden z naszych szablonów, uzupełnij go danymi i dodaj obrazy, które chcesz. Zobacz, jak to działa w temacie o szablonach.
W JAKI SPOSÓB MOŻNA ANULOWAĆ LUB ZMIENIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
Jeśli już potwierdziłeś swoje zamówienie, nie możesz anulować ani zmienić zamówienia. Aby zamówienie zostało dostarczone w bardzo krótkim czasie, zamówienia są natychmiast przetwarzane, zapobiegając zmianom lub anulowaniu. Dlatego upewnij się, że Twój podgląd jest dokładnie taki, jak chcesz otrzymać produkt.
CO TO JEST MINIMALNA ILOŚĆ, KTÓRA MOŻNA ZŁOŻYĆ?
Każdy produkt ma zdefiniowany zestaw możliwych wielkości zamówienia. Możesz zobaczyć minimalną ilość na każdej stronie produktu.
PO TWORZENIU MOJEGO PRODUKTU SĄ BŁĘDY, W JAKI SPOSÓB MOŻEMY ROZWIĄZAĆ?
Większość pojawiających się błędów można rozwiązać w prosty i szybki sposób. Zalecamy przeczytanie naszej instrukcji drukowania, aby najlepiej rozwiązać wszystkie problemy. Jeśli nie możesz rozwiązać swojego problemu, skontaktuj się z nami.
DLACZEGO NIE GWARANTUJESZ, ŻE KOLORY, KTÓRE WIDZIĘ NA MÓJ EKRAN, BĘDĄ RÓWNE DO PRODUKTU, KTÓRY OTRZYMUJĘ?

W obecnym stanie projektu niemożliwe jest zapewnienie doskonałego podobieństwa kolorów różnych urządzeń. Istnieje kilka czynników, aby tak się stało.

Po pierwsze, system kolorów twojego ekranu to RGB i najprawdopodobniej twoja drukarka będzie. Nasze wrażenie jest wykonane w czterech kolorach (CMYK), aby stworzyć produkt o wyższej jakości koloru i niższym koszcie produkcji. To sprawia, że ​​bardzo trudno jest zapewnić, że kolor, który widzisz w jednym systemie, jest taki sam, jak w innym systemie. Istnieją nawet kolory, których nie można odtworzyć między systemami.

Po drugie, kolor, który aktualnie oglądasz na ekranie, jest inny, jeśli oglądasz go na ekranie innej marki, aw niektórych przypadkach nawet na ekranach tej samej marki. Dlatego nie możemy wiedzieć, jakie kolory aktualnie oglądasz na ekranie.

Więc tworzymy system tak solidny, jak to tylko możliwe, który drukuje z wysokim stopniem podobieństwa. Nie możemy jednak zapewnić, że kolory są takie same.

JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ?
Płatności mogą być dokonywane przez:

  • Karta kredytowa
W JAKI SPOSÓB MOŻEMY UZYSKAĆ ​​MOJ BILL?
Faktura zostanie wysłana do Ciebie e-mailem po dokonaniu płatności. Jeśli chcesz odzyskać fakturę w przyszłości, możesz uzyskać kopię z menu „Historia zamówień” na swoim koncie.
CZY MOJA PŁATNOŚĆ JEST BEZPIECZNA?
Gwarantujemy, że Twoja płatność jest w 100% bezpieczna. W tym celu korzystamy z certyfikowanych systemów zarządzania płatnościami i certyfikatu SSL do szyfrowania danych.
SEPA DIRECT DEBITS
WHAT IS IT?

SEPA (Single Euro Payments Area) to nazwa projektu, który ma na celu ułatwienie płatności w strefie euro.

GENERAL CONDITIONS

W przypadku poleceń zapłaty SEPA, podając swój numer IBAN i potwierdzając płatność, upoważniasz nas do wysłania instrukcji do banku w celu obciążenia rachunku i Twojego banku w celu obciążenia rachunku zgodnie z tymi instrukcjami. Masz prawo do zwrotu pieniędzy z banku na warunkach umowy z bankiem. O zwrot pieniędzy należy ubiegać się w ciągu 8 tygodni od daty obciążenia rachunku.
Środki zostaną usunięte z Twojego konta jeden lub dwa dni po przesłaniu transakcji.

ACCESS SEPA DIRECT DEBIT MANDATE

Możesz uzyskać dostęp do swojego upoważnienia do polecenia zapłaty SEPA na stronie szczegółów każdego zamówienia dostępnego na koncie.

CANCELLING SEPA DIRECT DEBIT MANDATE

Możesz anulować upoważnienie do polecenia zapłaty SEPA w dowolnym momencie. Możesz to zrobić, uzyskując dostęp do szczegółów zamówienia (dostępnych na koncie) i wybierając inną metodę płatności. Alternatywnie możesz również anulować zamówienie, a mandat polecenia zapłaty zostanie również anulowany.
DOSTAWA

KOSZTY WYSYŁKI OFERUJĄC KAMPANIĘ
Kampania oferująca koszty wysyłki polega na zwrocie kosztów wysyłki na konto klienta w BIZAY, po potwierdzeniu płatności zamówienia.
Wartość będzie dostępna do wykorzystania w nowych zamówieniach przez 89 dni. Aby skorzystać z dostępnego salda, wystarczy zrobić to w kroku 3 koszyka przed zakończeniem zakupu.
Ta kampania jest aktywowana przy pierwszym zakupie i przy każdym zakupie 90 dni po dokonaniu kredytu.
Kampania jest ważna dla każdej opcji dostawy, ale kwota zwrócona na koncie klienta jest zawsze wartością odpowiadającą najbardziej ekonomicznej opcji wysyłki.
Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj Regulamin.
CO NALEŻY ZROBIĆ, JEŚLI MOJE ZAMÓWIENIE MA JAKIEKOLWIEK WADY?
BIZAY dąży do zapewnienia 100% satysfakcji. Zatem w przypadku uszkodzenia lub wady produktu, BIZAY otrzyma go z powrotem, pod warunkiem, że produkt nie jest taki, jak zdefiniowano w podglądzie, a błędu nie ma w arkuszu ostrzeżenia. Następnie wyślemy kolejne zlecenie produkcyjne, aby inny produkt mógł zostać wydrukowany bez dodatkowych kosztów. Jeśli tak się stanie, skontaktuj się z zespołem BIZAY za pośrednictwem formularza kontaktowego.

BIZAY gwarantuje, że to, co klient przejrzy i zaakceptuje, zostanie dostarczone. Błędy, które były widoczne w wygenerowanym podglądzie, takie jak tekst poza marginesem lub formatowanie tekstu, są obowiązkiem klienta i nie można ich przypisać do BIZAY. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik alertów.//
JAK DUŻO CZASU MOGĘ ZAPYTAĆ O ZWROT?
Jeśli produkt nie jest podobny do podglądu, klient ma czternaście (14) dni po otrzymaniu produktu, aby wysłać nam produkt w warunkach, w jakich został otrzymany i kliknij tutaj, aby poprosić o wymianę lub zwrot pieniędzy, podając przyczynę za zwrot w formularzu zwrotu. Powinieneś załączyć obraz produktu. Wymiana lub zwrot pieniędzy nastąpi po otrzymaniu przez nas kontaktu.
JAK ZAREJESTROWAĆ?
Aby zarejestrować się na naszej stronie - gwarantujemy, że nie pożałujesz - powinieneś przejść do strony „Zaloguj się” i wybrać „Zarejestruj”.
ZAPOMNIAŁEM HASŁA. W JAKI SPOSÓB MOŻESZ ZAREJESTROWAĆ SIĘ DO MOJEGO KONTA?
Na stronie „Logowanie” wybierz „Odzyskaj hasło” i wprowadź adres e-mail, który zarejestrowałeś. Otrzymasz link do zresetowania hasła.
JAK MOGĘ USUNĄĆ MOJE KONTO?
Sugerujemy, aby nie usuwać konta bez wypróbowania naszych produktów, a mianowicie naszych darmowych wizytówek. Jeśli jednak chcesz usunąć swoje konto, napisz do nas e-mail rejestracyjny na adres [email protected].
JAK MOGĘ ROZMAWIAĆ Z BIZAY?
Jeśli chcesz się z nami skontaktować, skorzystaj z naszej obsługi klienta ."